Forum www.fanklub123.fora.pl Strona Główna www.fanklub123.fora.pl
Fanklub zespołu Raz Dwa Trzy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

The frost tank is only maintaining the aggro on Hy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fanklub123.fora.pl Strona Główna -> Skoro początek jest połową całości- to do całości potrzeba każdego z Was!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dk3ddfw8hv
Fan



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: England
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 10:41, 05 Maj 2011    Temat postu: The frost tank is only maintaining the aggro on Hy

Damage dealers need to back off damaging Hydross during this transition. The frost tank is only maintaining the aggro on Hydross, not building it. A helpful tip for ranged damage dealers that may pull aggro is to move to buy cheap [link widoczny dla zalogowanych] the nature side while Hydross is in his Water Form so that if they happen to pull aggro during the transition,[link widoczny dla zalogowanych], Hydross will be already on the correct side and easily picked up by the nature tank. If the transition is successful,[link widoczny dla zalogowanych], damage dealers can resume damaging Hydross after 5 seconds after the tank switch occurs.
Healers need to pay special attention to the Water Tomb players. There are game modifications such as Grid that allow healers to input special curses or magical effects to show up on player targets. As the Mark of Hydross increases in strength,[link widoczny dla zalogowanych], these players are going to need more healing.
The main tank healers should follow the movement suggestion for the damage dealers in the previous paragraph. Unlike the damage dealers,[link widoczny dla zalogowanych], healers may not be able to back off healing the tanks and may rip aggro during the transition. Realizing this,[link widoczny dla zalogowanych], they should start moving during the frost phase so that the main tank healers are on the poison side of the trigger line.
Try to make sure that not all of them are moving at once. During the initial phase, it is easy for healers since they come into the fight after the tank and can be on the poison side.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fanklub123.fora.pl Strona Główna -> Skoro początek jest połową całości- to do całości potrzeba każdego z Was! Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin